среда, 21. септембар 2011.

dslr finally...

Neke želje se ipak ispune...
Nije došao u ovako lepom pakovanju i još uvek je bez objektiva ali uskoro će krenuti da škljoca i to u mojim rukama....hah,skoro neverovatno :-))


Posle duge potrage, konacno sam pronašla neko rešenje i uklopila u svoj skromni budžet jedan "mali" (od pola kile), polovni, NIKON D60
Svaki put kada hoću nešto da fotkam, smorim se pri pomisli na moj foto-aparat...posebno na putovanjima,ahhh, poludim...obične, dosadne fotke, auto mode, mogućnost za kreativnost-nula...svega par scena...ne zovu ga za džabe idiot:-/ 

Za sada sam definitivno početnik, totalno zbunjeni amater sa veeelikom željom da nauči SVE!

I postane PRO!
Haha...

Pa, izvolite...proslavite sa mnom:-D

12 коментара:

  1. Hej!!:D to ti sirok osmeh saljem!!Tako mi je drago da te cujem,citam,vidim!Spominjale smo te u nedelju nas tri,i da znas da nam i na poliju nedostajes.Sad znam gde mogu da te nadjem pa cu ti ovde sledeci put poslati poziv za druzenje:))
    I da ne zaboravim,cestitam na ovoj prinovi!!

    ОдговориИзбриши
  2. Jao, znam kako ti je! I ja sam pre par meseci dobila od brata iz Hong Konga Nikon D7000! Iako sam bila potpuni amater(a i sada sam:)) slikala sam sve zivo, pa sam usput i ucila! Samo napred i cestititam na aparatu naravno :)

    ОдговориИзбриши
  3. Aaaa..zavidim tiiii :D
    I ja želim jedan već duuuugoooo..alinadam se da će se i moja želja ostvariti - kad tad :)
    Jedva čekam da vidim neke tvoje radove.
    Joj izvini što ti nisam odgovorila na mail..a ti si se tako potrudila i poslala mi sve fotke.
    Mnogo su lepe..baš sam se obradovala.
    Ne znam koja je to lokacija..ali je kao neko venčanje iz snova. Mnogo mi se sviđa kako ti stoji haljina..a vas dvoje prosto blistate :)
    Divno, divno, divno :)
    Šteta za fotografa..ali šta sad da radiš :)

    ОдговориИзбриши
  4. Divno, eto bitno je da imas zelju, a lako ces vec nauciti da pravis dobre fotke, kada vidim da to bas volis :) Takve stvari su pravo malo bogatstvo, znam kada sam uzela sebi jedan, cuvam ga kao oci u glavi, a fotke..videces tek...:) koje je to bozanstvo u odnosu na ''idiota'', i onda ces se zapitati, zasto nisam oduvek stedela za ovakav pro fotic. Zelim ti lepo fotkanje, i da vidimo te tvoje radove uskoro ovde na blogu!

    ОдговориИзбриши
  5. Blago tebi !!!
    Super ti je foto-aparatić.

    Moj je baš lauzi :)
    Ima 5 megapixela, kupila sam ga daaaavno.
    Pravi mali idiot, ali ga volim, mislim da mi donosi sreću.

    Nadam se da će i tebi ovaj.

    ОдговориИзбриши
  6. Devojke, hvala puno na podršci, i ja se nadam da ću se brzo izveštiti, već sam kupila neku super knjigu,kao priručnik...fotić je fenomenalan,uživancija:)

    ОдговориИзбриши
  7. i love getting new cameras. i always get insanely inspired. super happy I found your blog. totally following. If you get second, I'd love if you'd check out mine. It's all about the adventures of a east coast girl turned LA stylist. thanks, love. xo

    www.fashboulevard.blogspot.com

    ОдговориИзбриши