среда, 31. август 2011.

Bikini overload

Kraj je leta...živim od sećanja na tako davni početak juna, moje najdivnije letovanje, more, sunce, vreo pesak pod nogama...tako mi nedostaje taj osećaj. Moja realnost je kancelarija, gradski prevoz, vrelina gradskog asfalta...još na svu tu muku, kad dodjem kući, uključim TV, tačnije FTV....I on je rešio da me dokrajči, po ceo dan šetaju preplanule devojke, uglavnom brazilke (ko drugi?), sa svojim savršenim guzama, nauljenim telima, nose najludje i najfancy modele kupaćih kostima koje sam ikada videla...za neke od njih sam čula, Rosa Cha, Blueman, Cia Maritima, Aqua de Coco...

Aqua de Coco
Aqua de Coco
Blue Man
Blue Man
Rosa Cha
Rosa Cha
Cia. Maritima
Cia. Maritima

...ali pored ovih fenomenalnih modela pažnju mi je privukla revija Sonia Vera, istoimene dizajnerke, bivše Miss Venezuele (1993.), koja je HOT koliko i njena swimsuit linija.
Procenite sami...


Sonia Vera
Sonia Vera
Sonia Vera
Sonia Vera
Sonia Vera
 
Sonia Vera



    



 
  
 
 
 
 





4 коментара:

  1. Mmm pa ovo je stvarno fenomenalno. Onako kao šlag na torti, za kraj ovog leta. Slažem se sa tvojim izborom kupaćih kostima. Izabrala bih sve iz Sonia Vera kolekcije. Možda bih evenutalno izuzela jednodelne kupaće :)

    ОдговориИзбриши
  2. Divni su ... opet bih na more, kada gledam ovaj post :) Super ti je blog, nastavi tako!

    ОдговориИзбриши