петак, 26. август 2011.

Wanderlust



There nothing in this world that I enjoy more than traveling. Although I love fashion and shopping, I would rather travel the world naked, then sit at home, in my walk in closet full of designer clothes, hundred pairs of shoes and expensive accessories. 
No thanks, just buy me a ticket to a place called EVERYWHERE! 
So many unseen places and so little time...and money :(


Ana Beatriz Barros, GQ UK, august 2009


Soon, I'll  write about some places that I've visited, and that made a great impression on me...

4 коментара:

  1. Ne verujem bas da bi ti muz dozvolio da putujes gola po svetu:)) LOL... Salim se, slazem se sa tobom u potpunosti:)

    Ljubimmmm

    ОдговориИзбриши
  2. Heeej, pa nemaš pojma kako si me obradovala svojim komentarom :) Par puta sam htela da ti pišem na Poly, ali kasnije skroz zaboravim :(
    Nismo se čule još od onda, pre svadbe. Iskuckaću ti mail tamo :)
    Mene su nagovorili da ga otvorim. Imala sam ranije nešto zbog faxa ali sam prestala :)
    Nikako da napravim prvi post. Uvek mislim da će biti bzv :) Super ti je ova siva boja, jedna od mojih omiljenih :)

    ОдговориИзбриши